петак, 27. јануар 2017.

Kesten pire






Potrebno:
300 g kesten pirea,2 šlaga sa mlekom,ukras voće iz slatkog 
Izrada:

Najbolje je pire protisnuti kroz  presu za pire krompir.Staviti u svaku
činiju za služenje pirea i odozgo šlag  i ova divna poslastica je
gotova.

Ove godine je bilo malo kestena i veoma je bio skup na pijaci.
Obično kuvam i pravim pire,ali ove godine nisam,nego sam
na Zemunskoj pijaci kupila mađarski pire i mogu reći da je odličan
i po veoma povoljnoj ceni.
Ovo je brza poslastica koju svi vole i obožavaju.Naročito je dobra
kad vas iznenade gosti  i kad za čas priredite ovu poslasticu .




3 коментара:

  1. Kad sam pravila pire od kestena nije ispalo tamne boje kao na slici. Htela bih da vas pitam da li vi ocistite unutrasnju koricu (osim one crne kad oljustimo) kad sami pravite ili je boja takva zbog nekog vrsta kestena sto mi ovde nemamo? Hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad pravima sama očistim onu spoljnu i neke veće unutrašnje.Boja se promeni i kod onog što sama pravim,a kod ovog kupovnog je stavljeno malo ruma pa je i to malo promenilo boju.Ne može da se dobije beo jer se kuvanjem malo promeni.Pozdrav :)

      Избриши
    2. Aha,nisam znala da dodaju rum, nikad nisam kupila gotovo, ali kad sam pravila nije bilo ni bele boje vec nesto nekako zuto, nikako braon kao na slikama u netu. Zanimljiva informacija, hvala. I ja cistim i onu tanku koricu sto kesten sadrzi i ima nekoliko dlacica na povrsini :-)

      Избриши