четвртак, 1. септембар 2016.

Paradajz sa prazilukom i jajima




Potrebno:
4 paradajza,4 struka mladog praziluka,so,biber,4 jaja,2 krompira,
kašika seckanog peršunovog lista,prstohvat origana,50g seckane
šunke ili dimljenog vrata,70g gauda kačkavalja,ulje za posipanje
lišće bosiljka,kašika susama

Izrada:
Praziluk operemo,izrežemo na četiri dela uzduž i ponovo operemo ,pa
iseckamo na 2-3 cm dužine.Oljuštimo krompir,operemo i isečemo na četvrtine.
Stavimo u šerpu,prelijemo vodom,posolimo i neka se kuva .Kad je kuvan i
praziluk i krompir ocedimo i  u drugoj šerpi na malo ulja propržimo praziluk
 zajedno sa krompirom.Ostavimo da se ohladi.
Paradajzu odsečemo oštrim nožem gornji deo(poklopac) i izdubimo kašičicom
sredinu,tako da ostane suv paradajz iznutra.
Naseckamo šunke ili dimljenog vrata i pomešamo sa malo ohlađenim prazilukom
i krompirom,pa još narendamo kačkavalj.Promešamo masu,još posolimo,dodamo
sitnog bibera i punimo paradajz.(ne do kraja,treba ostaviti prostora za jaje).
Stavimo sve u tepsiju,namazanu uljem i neka se peče15 minuta na 200°C.
Nakon toga izvadimo tepsiju i u svaki paradjz izlijemo jedno jaje.
Pospemo susamom,seckanim peršunovim listom,origanom i listom bosiljka.
Stavimo ponovo u rernu i zapečemo na 220°C još 15 minuta.Služimo toplo.

Pošto ima dosta mase ja sam napunila i nekoliko paprika.Otvore paprika sam 
zatvorila sa poklopcima od paradajzaA od unutrašnjosti paradajza  sam napravila
 malo preliva (izdinstala paradajz,sa malo soli,bibera) uz ovo jelo.I na klasičan 
način kad pravimo praziluk na kraju dodamo umućenajaja,ali ovde sam dodala  
na fil u paradajzu.
Poreklo recepta-iz   moje sveske recepata

Preliv od paradajza
Fil od praziluka,seckanog vrata i kačkavalja

2 коментара: