понедељак, 9. мај 2016.

Varivo od sočiva



Potrebno:
300g sočiva(leće),1 glavica crnog luka,3 čena belog luka,1 veći krompir,
2 šargarepe,1 koren peršuna,so,biber,kašičica crvene aleve paprike,na vrh
 kašičice ljute aleve paprike,1 paradajz isečen na četvrtine,2 lovorova lista,
2 kašike maslinovog(suncokretovog) ulja,nekoliko iseckanih listića nane,
kašika iseckanog peršunovog lista

Izrada:
Soćivo oprati i naliti vodom ,pa neka stoji preko noći.Ujutro procediti,oprati i
naliti vodom da se kuva.Nakon 1/2 sata,procediti sočivo ,pa ostaviti sa strane.
U dubljoj šerpi na ulju izdinstati crni luk iseckan na kockice i beli luk,pa kad je
 omekšao dodati iseckanu šargarepu  i krompir također na kockice.To mešamo
varjačom,posolimo i još malo dinstamo,pa dodamo isečen paradajz,lovorov list,
 oceđeno sočivo i zalijemo vodom (dobro da prekrije sve).Kuvati na umerenoj
temperaturi i ponekad promešati.Dodati biber i alevu papriku,a pred kraj iseckan
 list nane i peršuna.Kuvati oko 50 minuta.

Pošto ima proteina ,dobra je zamena za meso a,ako se kombinuje sa mesom,ne 
kuvati zajedno nego ga dodati u tanjir kuvanog sočiva.

Poreklo recepta-recept iz dodatka"Zdravlje"zdrava hrana







1 коментар:

  1. Анониман10. мај 2016. 00:11

    Na sočivo da po naški kažem navukla me moja komšinica Indijka. Kada sam prvi put to jela kod nje, znala sam da će stići i u moj špajz. I ovaj tvoj tanjir bih bez problema ispraznila

    ОдговориИзбриши